Project Nieuwe Wegen

Er zit heel veel kennis en kunde bij maatschappelijke organisaties die dagelijks worden ingezet om de samenleving weer iets beter te maken. De vraag is: Hoe kun je deze kennis en kunde ook anders inzetten? Op andere terreinen of door andere activiteiten te ontwikkelen? SMOL begeleidt maatschappelijke organisaties hierin. Dit traject van vijf bijeenkomsten omvat de volgende stappen. De start is een brainstorm over sterktes, zwaktes, kansen en bedreigingen. Van hieruit wordt gekeken welke nieuwe diensten aangeboden kunnen worden of welke andere markten er voor het grijpen liggen. Hier rolt een businessplan (raamwerk) uit. Als laatste wordt een marketingplan opgesteld met de nadruk op profilering en sociale media.

Onder de projectnaam Nieuwe Wegen heeft SMOL al veertien organisaties in dit traject begeleidt.

Is jouw organisatie ook toe aan het verkennen van Nieuwe Wegen? Neem contact met ons op voor meer informatie.