Maatschappelijk Netwerk Limburg - MN-Li

Hier vind je terug wat maatschappelijke organisaties (MO’s) te bieden hebben. Een digitale plek waar kennis gedeeld en knowhow gebundeld worden. Denk daarbij aan activiteiten rondom: jeugd en jongeren, ouderen, vrouwen, gehandicapten, informele zorg, nieuwe Nederlanders, armoede en nog veel meer. Actuele informatie over hun activiteiten, een digitale dienstencatalogus en achtergrondinformatie is overzichtelijk terug te vinden. Berichten worden via een wekelijkse nieuwsbrief en door actieve social media communicatie breed door ons gedeeld. Daarmee werken we actief en structureel aan de zichtbaarheid van de aangesloten organisaties.

Ben je een maatschappelijke organisatie en wil je op mn-li.nl een plekje? Neem dan contact met ons op voor de voorwaarden.