Er gebeurt heel veel in Limburg. Professioneel gezien, maar ook burgers ontplooien veel initiatieven. Vaak weten we het niet van elkaar terwijl het zich onder onze neus afspeelt. Hoe mooi zou het zijn als alle informatie in Limburg makkelijk te VINDEN en te DELEN is. Ook als je geen website hebt of op de sociale media actief bent. Of het nu gaat om een loodgieter of bloemist, een vraag over mantelzorg, de jeugdclub in het dorp of een initiatief om zwerfvuil in de buurt aan te pakken. Kieklimburg.nl is de plek waar dit mogelijk gemaakt wordt. Post hier je initiatief of vraag en iedereen kan het vinden. Gratis en voor alle Limburgers.

Kiek, jouw klik met Limburg!

Het team van Kiek bestaat uit: Geert Görz namens Burgerkracht Limburg en Limburg Positief Gezond, Francois Mostard namens Spil in de Wijk, Hans Diederen namens SMOL, Heidy Amory namens SMOL. Klik hier voor meer informatie.

Wat Kiek voor jou kan betekenen

Monique van Heesch weet als geen ander in te spelen op de behoefte van haar clienten. Haar (burger)initiatief heeft ze gedeeld op Kiek Limburg. Nu is het voor iedereen zichtbaar en vindbaar.

Haar verhaal
‘In dit filmpje kun je zien hoe eenzaamheid van deze mevrouw, middels mijn aanpak van positieve gezondheid, leidt tot een "op maat oplossing" waar vele mensen een gevoel van #meedoen, #zingeving en #kwaliteit van leven #mentaalwelbevinden ervaren. Dit heeft een positieve uitwerking op hun #dagelijksfunctioneren en #lichaamsfuncties.
Mooi om te zien dat ook mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt en mensen die uitdagingen op financiëel gebied of m.b.t. laagletterdheid bij dit initiatief aansloten! Als wijkverpleegkundige omarm ik het concept Positieve Gezondheid. Ik ben ervan overtuigd dat gezondheid veel meer is, dan niet ziek zijn.

Mijn missie
Door persoonlijk contact, haal ik (hulp)vragen op, van mensen uit mijn omgeving . Ik verbind mensen met een vraag en mensen met een aanbod, uitgaande van ieders #Talent. Hierbij werk ik graag samen met buurtbewoners, lokale ondernemers en sociaal, maatschappelijke organisaties. Een samenleving waarin IEDEREEN kan meedoen! #accentopiederstalent

Geloof jij in deze "op-maat aanpak" tegen sociaal maatschappelijke uitdagingen als #eenzaamheid #armoede #leefbaarheid (schone, veilige leefomgeving) #laaggeletterdheid en help je mijn ideeën te verwezenlijken? Reageer dan zodat we samen de wereld een stukje mooier kunnen maken!’.
#doenwatwélkan #limburgpositiefgezond

Neem contact op met Monique via deze link