Deze video delen:

LIMBURGERS STEM NIET (of toch wel?)

Verkiezingen 17 maart 2021 - STEM NIET?! Uhhhhh natuurlijk gaan we wél stemmen! Alles om ons heen is politiek. De zorg, het onderwijs, onze veiligheid, het openbaar vervoer, het aantal huizen die gebouwd mogen worden etc. Hierover maakt de politiek beslissingen. Beslissingen die worden genomen in Den Haag. Over ons. Laten we er voor zorgen dat onze Limburgse stem ook in Den Haag gehoord wordt. En daar kunnen we samen voor zorgen. Ga stemmen, laat je stem niet verloren gaan. En stem bij voorkeur op een Limburgse vertegenwoordiging.

Tip: Zet het geluid aan en kijk het hele filmpje

Wil je ons helpen om zoveel mogelijk Limburgers te bereiken? Help ons dan door dit filmpje te delen op de sociale media. Dankjewel. #Limburgstem #Limburg #verkiezingen #politiek #onderderivieren #stem #vote #doen #samen

Alles is Politiek is een initiatief van

ABC - ADV Limburg - Buddyzorg Limburg - Cubiss - FAM! - GIPS S&L - Humanitas - Jeugdwerk Limburg - JNL - JongNL - Limburg - KBO Limburg - LAJK - Leergeld Limburg - LKV -MNLi - POVL - PPD - Scouting Limburg - SMKK - SMOL - Speeltuinwerk Limburg - VKKL - ZijActief Limburg - Zonnenbloem.

Maar niet iedereen is geïnteresseerd in politiek of heeft daar vertrouwen in. En dus gaan nog steeds veel mensen niet stemmen. Terwijl juist veel (dagelijkse) dingen bepaald worden door diegenen die het land, de provincie en/of de gemeente besturen. Dus, of je wilt of niet het raakt je altijd. ‘Alles is politiek’ is een activiteit om mensen bewust te maken van het belang van stemmen, ze aan het denken te zetten waarom ze hun stem zouden moeten laten horen. Daarbij kiezen we niet voor een betuttelende benadering. Laat je verrassen door de ludieke aanpak om mensen te prikkelen en ze hopelijk over de drempel van het kiesbureau te helpen.

The making of

Wij (SMOL) waren meteen enthousiast. Niet alleen het geweldige idee van Mees en Anoek, maar vooral ook hun aanstekelijke enthousiasme en positieve spirit maakte dat wij snel samen aan de slag zijn gegaan. Het was een leuk proces en we zijn blij met het resultaat. Limburgers ga stemmen! Deel het filmpje en help ons om ervoor te zorgen dat ook Limburg straks kan rekenen op een serieuze vertegenwoordiging in Den Haag.
#Limburgstem